fru-glad

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

EN RÖST I NATTEN

Av FRU GLAD - 16 september 2010 22:03

   Go kväll i stugorna hoppas allt är bra med er och så.Själv sitter jag här och kurar med katten framför tangentbordet.Hon ligger och stirrar mej rakt i ögonen och tycker att vi borde gå och lägga oss nu, hon ligger nämligen på kudden ovanför mitt huvud på nätterna.

 

 

 

 

Guben ligger inne i rummet och snarkar så det är katten och jag nu förtiden.  

 

 

                  

Här är några bilder jag tagit med nya mobilen jag fick av min son i veckan.

Han tänker lite på mor sin gullebarnet mitt.

 

 

      

Det är en del av min arbetsväg till jobbet lite idyliskt sådär.Jag arbetar strax bakom väderkvarnen.

 

   NATTI NATTI önskar

                                                  
    fru glad

 

 

 

 

 

 
 
wiper

wiper

17 september 2010 08:45

Vad gulligt det låter med din katt som ligger och kurar på kudden bredvid dig ;) Det är underbart med djur. Vilken gullig son du har som gett dig sån fin mobil, den tar ju jättebra kort.

Det är ingen dålig väg du har till arbetet.

Ha en fin fredag
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

19 september 2010 14:02

Hejsan ja katten vinzentina är verkligen ett sällskap när guben sitter i rummet o tittar(snarkar)på motorcycklar eller formel ett.Ja mobilen med kameran är jättebra men det tar nog sin tid innan jag lärt mej alla finesser på den.
Jag har fin väg till jobbet, bara jättemörkt på vintern då är det ficklampa som gäller och jag som är så mörkrädd inte så roligt.Hoppas du får en trevlig söndag med guben .kram till dej från fru glad

 
wiper

wiper

26 september 2010 13:15

Hoppas allt är väl och att du haft en fin och givande helg.

Önskar dig en glad söndag ;)
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

26 september 2010 17:13

Hej jo vi har varit ute lite i det fina höstvädret och luftat oss lite.Tyvär krånglar datorn titt som tätt,och guben måste sätta in nya programm hela tiden.Det dyker helt plötsligt upp en massa nya sidor på skärmen, och pilen går ej att styra.Vi var också nere på puben en sväng och så.Nu är guben o fru glad lite trötta,fast guben i huset är nog tröttast.Jätteroligt du tittar in här hos mej. Kram till dej från fru glad

 
wiper

wiper

29 september 2010 09:42

Hoppas du har det bra och mår bra. Tråkigt att din data krånglar men jag vet hur det är för jag har det själv svårt med datan emellanåt.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

1 oktober 2010 11:05

Hejsan ja datorn har krånglat hela veckan,guben måste lägga in nytt programm varje dag nästan.Sen går den en stund sedan rusar den och får flipp.Ska försöka gå in på din blogg nu jag är ju lite ledig i dag.
kram till dej från fru glad

 
pinkozzy

pinkozzy

5 oktober 2010 17:47

Du är en bra fotograf. Det är ju som små konstverk. Tjusigt!

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards