fru-glad

Alla inlägg den 25 november 2010

Av FRU GLAD - 25 november 2010 20:06

    

Go kväll i stugorna gott folk, hoppas ni är varma om fötterna nu i det häringa snövädret.

Fast det är ju riktigt härligt när snön yr om kinderna tycker jag, bara en är varm i själ o hjärta så klarar en sig alltid .

 

                   

 

I går fick jag stå efter jobbet och vänta på bussen i 40min, kanske inte en evighet men mina fötter och rygg tyckte det och protesterade.

Kände mig halvdöd när jag äntligen var hemma, endast 2och en halv timme dörr till dörr.

 

Men som den glada människa jag är kom jag på mig själv att stå o sjunga för mig själv på busshållplatsen.

Är jag inte positiv så säg....................

 

   Alldeles nyss sjöng jag en liten stump för guben min, kände mig lite glad och sådär.

Han tittade på mig och sa du är en lite enkel människa du.

 

Tack fär dom orden guuuben, de värmer faktiskt ska du tro

Hellre enkel än svår och komplicerad och verka förmer en vad man är.

 

    

 

 

                                                 fru glad

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards