fru-glad

Alla inlägg den 6 november 2010

Av FRU GLAD - 6 november 2010 17:55

        


Hej och go kväll därute i stugorna ,tittas det på ishockey eller på nånting roligt o givande.Så här på en lördag och så.

Själv så tittar jag ut och ser hur mörkt det ser ut i alla fönster.Jag funderar på att plocka fram alla julslingorna och sätta upp dem, så får i alla fall vi fint i fönstret.

 

           

 

 

Nu måste vi pigga upp den här mörka o gråa månaden November så mycket vi bara förmår.

 

Alldeles nyss kände jag mej bara så glad, kramade om guben skrattade och så,

Han tittade på mej lite konstigt och frågade (VARFÖR ÄR DU SÅ GLAD FÖR DÅ)

jag sa det är bara så förstår du,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Kram till er alla snälla o glada människor.

 

                                                fru glad

Av FRU GLAD - 6 november 2010 13:32

        


Nu sitter jag här igen framför datorn och skriver lite, med mobilen framför mej.

Jag väntar nämligen på samtal från sonen, han och tjejen ska nämligen bli föräldrar för första gången.Det var beräknat till i torsdags så när som helst händer det, jag ska bli FARMOR det finaste ord som finns.

 

Det är viserligen femte barnbarnet men lika fantastiskt varje gång, att se vad det blir för liten filur.

Jag var 38år första gången när älsta grabben blev pappa sedan har det rullat på.

 

      

 

SÄTT PÅ KAFFET NU

 

 

TA EN KAKA ELLER 2

 

 

Sätt er i bästa fåtöljen och bara njut, sörpla lite på kaffet ät kakor för ni har bara det här livet.

 

Sedan kramar ni om varandra ni som har turen att ha en livskamrat.

En liten svängom sitter inte helt fel heller.

 

KRAM TILL ER ALLA från fru glad,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards