fru-glad

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

BEBISAR OCH ANNAT

Av FRU GLAD - 6 november 2010 13:32

        


Nu sitter jag här igen framför datorn och skriver lite, med mobilen framför mej.

Jag väntar nämligen på samtal från sonen, han och tjejen ska nämligen bli föräldrar för första gången.Det var beräknat till i torsdags så när som helst händer det, jag ska bli FARMOR det finaste ord som finns.

 

Det är viserligen femte barnbarnet men lika fantastiskt varje gång, att se vad det blir för liten filur.

Jag var 38år första gången när älsta grabben blev pappa sedan har det rullat på.

 

      

 

SÄTT PÅ KAFFET NU

 

 

TA EN KAKA ELLER 2

 

 

Sätt er i bästa fåtöljen och bara njut, sörpla lite på kaffet ät kakor för ni har bara det här livet.

 

Sedan kramar ni om varandra ni som har turen att ha en livskamrat.

En liten svängom sitter inte helt fel heller.

 

KRAM TILL ER ALLA från fru glad,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 
 
wiper

wiper

9 november 2010 10:42

Gillar dina bilder i inläggen. Härligt med animeringar. Grattis till att du skall bli farmor, vad roligt. Jag har själv inga barnbarn och bara ett barn en son. Vad ung du var när du fick första barnbarnet.

Vad härligt och uppfriskande du skriver på slutet. Jag lever just nu i nuet och har en underbar man. Nu känner jag för att dansa ;)

Du är för härlig

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

9 november 2010 20:35

Tack för alla varma ord det värmer i hjärtat Blev farmor i går kväll till en liten knubbig flicka på drygt fyra kilo, allt gick bra.Trevlig kväll önskar jag dej,från fru glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards