fru-glad

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

PARADISET

Av FRU GLAD - 9 mars 2011 20:38

          Så var det nu onsdag kväll igen mitten på veckan, bara en dag kvar att jobba för mig.

Haleluja så skönt, sedan ska käringen vila och koppla av igen, igen tänker ni nu hon gör ju inte annat den däringa tanten iTumba.

 

Nä hon har blivit en sån där lyx sambo med rara guben sin.

Han är så snäll och lagar god mat till sin gumma han.

 

  

 

Apropå ingenting jag såg en buss i dag som

 

det  stod PARADISET på, där bussnumret brukar stå.

 

Jag ser den varje dag när jag väntar på min buss där vid vägkanten.

 

Då tänker jag att dit vill jag också åka........

 

Ett sånt härligt namn.................

 

                                               fru glad

 
 
wiper

wiper

10 mars 2011 13:28

Jag skulle behöva en sån buss just nu som tog mig till paradiset. Verkligen ett härligt namn. Det låter härligt Fru-glad. Nu blev jag lite positivare.

Ha en fin torsdag också
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

11 mars 2011 13:36

Ja jag blir glad bara jag tänker på namnet, jag brukar stå där vid vägkanten och småle lite fånigt.
Och önska att den ska stanna någon dag, och att chafören säger välkommen ombord nu kör vi.
Och sedan blir det några veckors semmester där i paradiset underbart är kort.
Kramar till dig wiper

 
wiper

wiper

10 mars 2011 13:28

Glömde säga att din header är urhäftig

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

11 mars 2011 13:27

Ja tack den blev lite bra, det är guben i huset som gjort den till mig.Han är ju lite konstnärlig och så han.Kram till dig

 
Maggan

Maggan

10 mars 2011 22:16

Klart att du ska unna dig att vara lat ibland. Du jobbar ju för sjutton annars. Det är väl jätteskönt att bara ha såna där "Baravaradar".Jag har såna dagar ofta nu sen jag blev "friherrinna".
Ha det skönt nu på din ledighet kära Fru Glad! Njut av livet! Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

11 mars 2011 13:22

Jag blir så glad Maggan när du tittar in hos mig, så roligt att du kommenterar.
Jag bara längtar efter när jag också får bli friherrinna, fast det dröjer många år till.
Njuta ska jag göra i alla fall, jag lovar.
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards