fru-glad

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

ETT INLÄGG BARA

Av FRU GLAD - 14 mars 2011 19:34

 VÅREN HAR

KOMMIT TILL STAN SÄGS DET.

TEMPERATUREN HAR HÅLLIT VISSA GRADER ETT ANTAL DYGN.

Helgen gick åt till att vara sjuk, det var den där förbaskade kräksjukan som slog till ögonaböj.

           

Jag bara vaknade på natten och det komm ur bägge ändar, helt plötsligt.Det varade ungefär ett dygn, sedan är en ganska så mörbultad.

Guben fick det först sedan bytte jag av honom, och fick detsamma.

 

  fru glad  

 

 

 
 
Maggan

Maggan

14 mars 2011 22:47

Kräksjukan. Stackars er då. Ja den härjar här i byn också,men jag har sluppit än så länge.
Ja,våren är på ingående hörde jag på nyheterna i kväll. Skönt!Hörde skogsduvorna igår och det är ju ett vårtecken.de har ju inget vackert läte precis,men ändå.
Krya på dig Fru Glad.
En kram får du från mig.

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

15 mars 2011 12:13

Ja var försiktig om dig så du inte blir smittad, det är inte roligt kan jag tala om.
Tänkte jobba i dag men det var bara att ta av sig kläderna igen på morgonkvisten, och sätta sig på toan.
Annars soligt o fint här i Tumba trakterna, hackspetten trummar på fönstret o vårfåglarna kvittrar.
Roligt du tittar in hos mig Maggan. Kramar

 
irja

irja

15 mars 2011 01:40

Kära FRU- GLAD,,,
JA tänk om jag kunde skriva detsamma, ATT VÅREN ÄR HÄR, men tyvärr, det tar nog någon månad till, snön ser att sjunka mer och mer, men än får vi gå med strumpor och skor... Men ska ner och möta våren i S - HOLM vi ska besöka våra döttrar som bor där nere till PÅSK ....
Krälsjuk, var det inge värre, man måste få utlopp för det och rensa luften ibland... LER
HA det bäst.FÅNGA DAGEN.... KRAM IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

FRU GLAD

15 mars 2011 12:04

Ja i dag har vi strålande sol och imponerande +1gr, men ändock våren e här.
Så roligt att komma ut och åka lite det piggar alltid upp.Själv har jag alla nära och kära släktingar här i Tumba där jag bor.
Så det blir aldrig av att jag kommer ut o reser och hälsar på så där.
Ja jag ser det lite positivt(jag går ju ner några kilon i alla fall).Så nu bli jag smal o smärt till sommaren.
Kramar till dig

 
wiper

wiper

15 mars 2011 15:05

Tack för din gulliga kommentar. Här är våren på väg också och det är varmgrader och strålande sol. Så tråkigt att du drabbats av den hemska kräksjukan. Jag har aldrig haft den men hört av andra att den är hemsk. Hoppas du snart blir bättre

Sköt om dig
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

15 mars 2011 18:12

Ja hoppas du och mannen slipper kräksjukan den är verkligen inte rolig.
Jag blir nog hemma från jobbet den här veckan, försökte i morse men gav upp.
Man smittar ju andra om en går för tidigt också.Tack så mycket för att du tittar in hos mig ibland snälla wiper,kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards