fru-glad

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

VÅRDAGSJÄMNING

Av FRU GLAD - 21 mars 2011 12:08

   


Vårdagsjämning är det i dag +8gr mulet o trist är det också.

Men lite hopp om livet finns det ändå, det är vår i luften.


Lön på fredag är det bestämmt också, så allt är bara frid o fröjd här.

Sedan blir det arbete i tre dg o sedan fyra dar ledigt igen.Jag känner mig lie lyxig faktiskt som har det så bra.


Jag har börjat virka lite mössor till barnbarnen på fri hand, det är lite roligt att virka faktiskt.Ska försöka ta lite kort och lägga ut, så får ni se.


Vi höres senare,,,,,,,,,,,,,

                       fru glad

 
 
Maggan

Maggan

21 mars 2011 19:23

Visst är det ljuvligt att det är vårdagjämning idag. Det finns hopp. Blåsten har tagit i rejält denna dag,men det är ju bra för då tar det på snön.
Kul om du sätter ut lite bilder på det virkade. Jag är väldigt intresserad av både virkat o stickat.
Jag får önska ig en fortsatt skön kväll och vecka.
Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

22 mars 2011 19:53

Ja i dag har det varit vår här i Tumba och+8,6gr nu på kvällen.
Så roligt att du också gillar att handarbeta lite.Jag själv har alltid en strumpstickning på gång, har redan flera par till nästa jul-klappsutdelning.Har virkat lite nu och det var nästan ännu roligare, jag älskar garn-nystan.
Så roligt du tittar in hos mig Maggan .Kramar

 
wiper

wiper

26 mars 2011 18:58

Det låter som jättehärliga arbetstider. Vilken häftig header du bytt till ;) du är så rolig också. Vad duktig du är som virkar mössor till barnbarnen och snäll.

Ha en jättefin lördag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

27 mars 2011 16:09

Ja jag är verkligen lyckligt lottad, att det fungerar att jobba tre dg.Headern får guben ta åt sig äran för han är bra på det konstnärliga.
Ja jag verkligen älskar garn och att sitta i soffhörnet och tillverka någonting, det är bra för själen.Tack så mycket för dina värmande ord, jag blir så glad.
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards