fru-glad

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

ÅNGEST

Av FRU GLAD - 30 mars 2011 19:54

        

Go kväll mina vänner länge sedan nu, är lite smått vårdeprimerad  tror jag bestämmt.

Ingenting känns roligt, stressigt o jävligt på jobbet.Det gäller bara att jobba fortare och snabbare, den som går in i den berömda väggen först vinner Haleluja Amen.

 

             Och det mina vänner var det hele om mitt arbetsliv i dag....fortsättning följer senare eventuellt kanske om lusten faller på och tulpanerna börjar blomma?????

 

     

 

                   

 
 
Maggan

Maggan

30 mars 2011 21:56

Det är nog lätt att komma in i en vårdepretion för många. En del gillar ju våren och tycker den kommer med en befrielse från den långa vintern. Det tycker väl jag till en del,men samtidigt kommer den och sätter sig som ett tryck över bröstet.Min årstid är hösten då man kan andas ordentligt. Men visst,våren med de spirande små blommorna och fågelkvittret är underbart. Det är nog med blandade känslor man möter den.Hoppas din deppighet går över snart och att du kommer i en andra andning snart och att lusten kommer tillbaka. Är det då stressigt på jobbet gör det ju inte saken lättare.
Jag ger dig en stor bamsekram till tröst.
Bli glad Fru Glad!!

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

31 mars 2011 20:04

Tack snälla Maggan för dina värmande ord och bamsekramen du e snäll du.
Jag älskar också hösten det är så skönt efter rötmånaden då det är så varmt o fuktigt, och sedan kommer lite friska höstvindar.Då känns det att en lever och hoppet finns kvar.
Kramar till dig Maggan

 
wiper

wiper

31 mars 2011 07:28

Jag brukar också känna av lite vårdeppighet. Akta dig för väggen, jag har själv gått in i den och man kan få bestående skador. Inget vidare med denna stress som verkar sprida ut sig på alla jobb.

Sköt om dig
Ha en fin dag
kram Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

31 mars 2011 19:34

Ja du det ska arbetas så snabbt nu, och ständigt får en höra är du inte klar än det här skulle vara färdigt i går typ???
Det är mycket nytt med datorer och det ska rapporteras här o där, samtidigt ska man ju vara extremt social och vara glad hela tiden.Annars platsar man inte utan anses som lite udda o utanför.
Kramar till dig wiper från fru-glad......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards