fru-glad

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av FRU GLAD - 14 februari 2011 10:26

    


14 FEBRUARI-namsdag VALENTIN

 

Alla hjärtans dag    

 

Oj va kallt det är ute 14,7gr här i Tumba trakten.

Vilken tur jag har som är ledig på måndagar vilken lyx det är jag är så glad.

 

De är allt lite avundsjuka på mig tanterna på jobbet, jag får ju höra lite små gliringar i bland mellan raderna i deras prat.

 

Men jag brukar trösta dem med att TÄNK VAD LITE PENGAR JAG TJÄNAR, då brukar dom se lite gladare ut.  

Vissa tror nästan att de bor på jobbet  de verkar inte ha nåt liv alls.

 

Själv vill jag bara vara ledig det skulle räcka med bara lite pengar så man klarar sig, och någon liten guldkant då o då.

 

Just nu sitter jag bara och stressar upp mig för att jag MÅSTE jobba i morgon.Är faktiskt inte det minsta tacksam för att jag har arbete.

 

Jaha otacksam är jag också sitter här i en varm lägenhet har jobb en liten gube och fina barn o barnbarn.

En är aldrig nöjd med någonting men jag är så förbaskat trött på att åka pendeltåg och VÄNTA

på bussar som aldrig kommer för att det är några minusgrader ute..........

 

  fru glad 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards