fru-glad

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av FRU GLAD - 24 februari 2011 20:48

   



Hejsan svejsan därute i kylan och

 

mörkret.

 

Jag måste bara få berätta att jag har utvecklats i dag, jaaa jag har haft utvecklings-samtal med chefen.

Precis som kvarts-samtal i skolan herregud gamla käringen ska utvecklas, gå kurser lära sig en massa nya saker hujedamej säger jag bara.

 

Jag vill bara säga jag har arbete på jobbet så det räcker och blir över.

Jag kan mitt jobb,,,,,,,,,,jag vill inte gå några kurser låt mig bara få jobba och vara ifred ,,,,,,,,,,,

Då trivs jag bäst, men det är ju inte bra eller hur?

 

     Nää jag måste ständigt vara orolig för en massa saker som jag inte känner är rätt för mig.

Vilken jäkla konstig värld vi lever i, och jag bara snurrar med i bland och törs inte säga ifrån.

 

Då blir jag så förbenat arg på mig själv  när jag bara sitter där och sväljer allt de säger.

För jag vet det lönar sig inte att säga vad en tycker, de har redan bestämmt allt hur det ska vara.

 

              fru glad

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards