fru-glad

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

BAKELSER

Av FRU GLAD - 5 november 2010 15:01

  


Long time no see......eller vad säger man en sådan här härlig solig underbar höstdag.

Ledig är jag också och bara njuter av att bara finnas till.

För det är faktiskt en gåva att vi finns eller hur,joro men visst så ere serru mina kära vänner därute i detta landet.

 

               

Men tvätta måste man ju på sin lediga dag och sedan blir det att grädda lite pannkakor.

 

Ere helg eller?

Allhelgonahelgen har aldrig varit något särskilt för mej, pannkaka duger fint till mej o guben.

 

Jag kommer ihåg de kära som inte finns längre lite varje dag i stället och skänker dom många tankar.

Framför allt hälsade jag på min mormor och morfar väldigt ofta.Vi åt mat och pratade mycket jag hade ofta med blommor och bakelser.

 

Så tänk på det (innan) det är försent för någonting, bättre med blommor och uppskattning medans man lever,,,,,,,,,,,,,,,,,

                                                  
    fru glad

 

                        

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards