fru-glad

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

BEROENDE

Av FRU GLAD - 16 november 2010 19:33

    


Hejsan igen nu sitter jag här och stirrar in i datorn som vanligt.

Trodde aldrig jag skulle bli beroende av datorn men blir lite hispig om den flipprar ur.

Tänk så livet har blivit -----beroende av en databurk,

knäpp e man ju så det räcker till.

 

    

 

Tittar ut igenom fönstret vad mörkt och kallt det har blivit 3minusgrader kanske blir det snö i natt.

Det vore bra så jag ser var jag sätter fötterna någonstans när jag e ute och promenixar.

 

                                   

 

Tänkte börja julpynta lite i helgen, så det blir lite ljusare och trevligare inne.

Jag blir så dödens trött när det är så mörkt o dystert.

 

                                 fru glad

 

 

                               

 

                       

 
 
wiper

wiper

16 november 2010 21:24

Vilken fin skylt du har med fru-glad på. Man blir verkligen glad och det glittrar så fint. Håller med dig om detta med datan, helt vansinnigt och jag är själv beroende men sitter inte lika mycket här nu som förut.

Snön skulle vara välkommen här också så man får lite ljusare.

Ha en fin kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

17 november 2010 18:55

Ja nån snö har vi ju inte men det är så frostigt på träden så det lyser upp lite.Ja nu sitter jag här igen, men det blir bara en liten stund tror jag.Högerhanden brukar domna av när jag datar, tänkte skriva nåt om datormusen.Men känner att det blir nog bara fel..........
önskar dej en trevlig kväll tillbaks kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards