fru-glad

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

JULDUKEN

Av FRU GLAD - 18 november 2010 19:34

  


    

GO KVÄLL PÅ ER HOPPAS NI HAR EN

TREVLIG KVÄLL.

Jag sitter här igen vid min dator och försöker klura ut lite att skriva till er om.

 

I dag var guben och jag o storhandlade, fy sjuton så jobbigt, men skönt när det är gjort.

Sitter här och dricker lite julmust så här på en torsdag o allt, fy på mej.

 

Ja ha och så har vi köpt julens första skinka redan, det ska smaka gott när guben min behagar griljera den som han är så bra på. Hördu du det mannen min hallllå ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

    Visst är det ett jäkla handlande och bärande hela tiden, är det inte det ena så är det något annat man måste ha.

Armarna släpar snart i marken o knäna viker sig dubbla.

 

                          Nä nu önskar jag bara att det blir jul det är lite stämmningsfullt tycker jag.

I morgon ska vi sätta upp lite julslingor och jula till det lite granna.

Jag skämms faktiskt lite vi har en julduk som ligger kvar sedan förra julen, lite roligt men sant. TÄNK vad tiden går fort när man har roligt ho ho ho......................

 

                              FRU GLAD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards