fru-glad

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

YASMIN

Av FRU GLAD - 28 november 2010 19:51

    


Go kväll och hoppas ni har haft en trevlig 1 advent julen närmar sig med stora steg.

Var på kalas i dag älsta grabben fyller 37år i morgon men vi firade i dag,

Yngsta sonen med fästmö och lilla Yasmin tre veckor ung, och älsta grabbens två yngsta barn.

De två älsta tjejerna var vällan ute på sitt håll, men farmor älskar alla sina barn och barnbarn lika mycket.

Det börjar bli så många nu så en får börja skriva upp namn och födelsedagar......................

 

  

 

Och så blir det vällan lite julklappar jag brukar mest sticka strumpor och vantar som behövs, och något litet hårt paket till barnen.

Det ska inte bli för mycket bättre att köpa någonting lite när andan faller på tycke jag.

 

 

Och lilla Yasmin hon bara sov och sov, hon passade på så hon kan vara vaken hela kvällen.

Vi pratade och stojade på men inte vaknade hon inte.

 

   fru glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards