fru-glad

Alla inlägg den 12 december 2010

Av FRU GLAD - 12 december 2010 15:19

    


Visar här några bilder som jag tagit med min mobil.

 

      

 

Just nu är det så vackert ute nästan 10- och mörkret lägger sig över hela nejden här.

 

    

 

  fru glad                   

Av FRU GLAD - 12 december 2010 12:18

    


Vilken härligt underbar vacker vinterdag vi har i dag eller hur,,,,,,,,,,,,,,,,,

Synd bara att jag är så förbaskat lat att jag inte orkar masa mej ut på en promenad och så.

Känner mej lite vinterdeprimerad och rastlös, datar lite, stickar, läser tidningar ställa fram lite julsaker mm. mm.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

   Jag har bara en fråga (när kommer den där förbaskade tomten igentligen)

 

   

 

                                                  

        fru glad  

Ovido - Quiz & Flashcards