fru-glad

Alla inlägg den 30 december 2010

Av FRU GLAD - 30 december 2010 21:27

   Lite funderingar så här på kvällskvisten, sitter här och skriver o datar lite. Jag går in till guben i rummet här brevid och stickar en strumpa eller två emellanåt.

Då o då hör jag hur han är missnöjd då det går dåligt för Tälje i hockyn....................

 

Hittade lite roliga animationer på nätet se nedan.....................

 

          

 

 

      

 

 

fru glad

Av FRU GLAD - 30 december 2010 18:48

    


Torsdag kväll en jäkla massa ishocky på teven, så det blir till att data i kväll.

Jag stickar lite raggsockor i mellanåt så det blir lite variation i tillvaron.

 

      

 

Annars har den här dagen gått snabbt över som de flesta dagar gör när jag är ledig.

Håret har jag färga rött i dag för att pigga upp mej lite, men inte blev jag gladare för de int.

 

Kanske i morgon vem vet inte jag, vem vet inte du

(VEM I HELSIKE VET DÅ) jultomten eller???? 

 

                                        fru glad

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards