fru-glad

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

FUNDERINGAR

Av FRU GLAD - 30 december 2010 21:27

   Lite funderingar så här på kvällskvisten, sitter här och skriver o datar lite. Jag går in till guben i rummet här brevid och stickar en strumpa eller två emellanåt.

Då o då hör jag hur han är missnöjd då det går dåligt för Tälje i hockyn....................

 

Hittade lite roliga animationer på nätet se nedan.....................

 

          

 

 

      

 

 

fru glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards