fru-glad

Alla inlägg den 28 december 2010

Av FRU GLAD - 28 december 2010 20:46

       Hej nu är jag här igen och skriver ner några rader.

Har varit ute en sväng och handlat lite, och när jag kom hem hade guben lagat en jätegod potatisgratäng till oss.

Jättegod var den med mycket vitlök och grädde förstås som sig bör.  

 

     Vikten får jag i vanlig ordning ta tag i efter nyår, det blir till att gå på gymmet och ut och jogga igen  som vanligt(jo tjenare säkert)

lika säkert som jag heter kalle anka.

 

Men jag ska försöka lite i alla fall, för min egen skull.

 

Vore lite roligt om det blev en lite lättare vår för mig och mina knän.

 

     fru glad

 

 

 

 

 

 

Av FRU GLAD - 28 december 2010 12:27


    


Det här är Yasmine 7 veckor ung och mitt femte barnbarn en söt o go liten tomteflicka.

Var på lite kalas med alla barn och barnbarn i går, så roligt att träffa alla samtidigt god mat och lite julklappar.

 

Roligt att träffa stora tjejerna, de förändras för varje gång.

Raggsockor var beställt så alla fick några par, tror det var uppskattat kändes så i alla fall.

 

    fru glad  



Ovido - Quiz & Flashcards