fru-glad

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

VARIATION

Av FRU GLAD - 30 december 2010 18:48

    


Torsdag kväll en jäkla massa ishocky på teven, så det blir till att data i kväll.

Jag stickar lite raggsockor i mellanåt så det blir lite variation i tillvaron.

 

      

 

Annars har den här dagen gått snabbt över som de flesta dagar gör när jag är ledig.

Håret har jag färga rött i dag för att pigga upp mej lite, men inte blev jag gladare för de int.

 

Kanske i morgon vem vet inte jag, vem vet inte du

(VEM I HELSIKE VET DÅ) jultomten eller???? 

 

                                        fru glad

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards