fru-glad

Alla inlägg den 1 april 2010

Av FRU GLAD - 1 april 2010 19:41

  


Detta är våran älskling vinzentina så go och

trevlig.

Men hon har så fin ull i pälsen och blir så lätt

tovig. Det kommer stora tover vid svansen

bara under natten, så vips  är dom där.

 

Någon som har någe bra tips på hur man smidigast  tar bort dem, på en då retlig katt.

 

Tar tacksamt emot all tips.

 

      

 

       fru glad

Av FRU GLAD - 1 april 2010 19:03

  

Morgon och morgon det beror ju på hur man

ser på saken.Ledig är jag i alla fulla fall.

 

På topp är jag ju också i mina bästa år och

nyutsprungen och vacker som en ros.

Jag är helt enkelt bäst o fantastisk.

 

Ingen som protesterar.......nä jag trodde väl det.

Det är ju ingen som läser detta ,,,,,so what

 

   Jag kan flyga ,,,,,,,,,,,,,,,va roligt.

 

                             Nääj du kan ingenting,,

 

 

  

 

För att ni tittar in på min blogg.

Det var ju lite roligt att ni hittat hit.

                                                  
        fru glad

Av FRU GLAD - 1 april 2010 15:07

   Så var det då Påsk igen, och ledigt i

fem dagar så härligt tycker jag.

Sonen ska åka med sin flickvänn till Barcelona

över helgen, låter lite romantiskt tycker jag.

Han är bra grabben är stolt över honom och

hans storebror, fina barn o barnbarn har jag.

 

                   Och så var det de här

med påskmaten måste försöka hålla igen lite.

Försöka äta lite nyttigt, men vad göra när man

är uppväxt på pannkaka o kanelbullar.

 

   Fick påskägg på jobbet, då blir man

lite glad ju. Men jag har ju karaktär så jag gav

bort det till ett barnbarn i stället. Det känns lite

bättre så i hjärtat.

 

Höres lite senare.......................fru glad

 

                                     

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards