fru-glad

Alla inlägg den 29 april 2010

Av FRU GLAD - 29 april 2010 21:00

                             

Hejsan det var ett tag sen nu, jag har jobbat färdigt för veckan.

Och nu väntar 4dar ledigt jiiiiipi......

 

Katten sitter brevid mej o håller mej sällskap, gullig som hon är . Precis som matte hi hi

 

 Här har åskan dånat och regnet fallit ner, bra då kanske det blir fint i morgon.Känns lite konstigt det åskar så tidigt på våren.

 

Sitter här o funderar om fåglarna har fått ungar än,men det kanske dröjer lite.

VEM VET INGEN SOM VET ingen som vet börjar jag nynna lite för mej själv.

Är jag måhända lite koko......maybe

Det underlättar betydligt ska jag tala om för er.

 

                 Jag flyger ut över ängarna...........

 

 

                                                  fru glad

                                      

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards