fru-glad

Alla inlägg den 11 april 2010

Av FRU GLAD - 11 april 2010 15:46

                



Här är några mössor jag virkat på fri hand till

mitt barnbarn Nadira.

Jag började bara att virka runt runt, och tog

ihop när det såg lagom ut.

De passade  det var ju lite kul.

Hon är just nu inne i en rosa period.

 

Lillebror Amin ska få en mössa i blått, den

passade också bra.

Ska lägga ut fler bilder sedan.

 

 

         


Nu ska jag fästa de sista trådarna på

de andra mössorna och fota dom. Lägger

ut fler bilder senare.


                           fru glad  

Av FRU GLAD - 11 april 2010 10:37

                         

Hej alla glada, hoppas allt är bra.I dag är det verkligen grått och trist väder.

Och hur ska man kunna liva upp den här dan då.

Vem vet. ingen som vet inte jag då nä nä.............

 

               

Det är i alla fulla fall ingen annan som klarar

av att vara mej. Det är ingen ide att försöka vara någon som man inte är, verkar ganska jobbigt.

 

                                    VÅREN

 

Och våren den kommer med stora steg så härligt.

Vill sitta ute på en bänk med guben och

bara njuta av solens strålar.

 

   Och knopparna

brister o alla blad slår ut, det blir så grönt

och vårigt.Hej hopp nu vill jag ha semester nu.

Aldrig arbeta mer och vinna en miljon.

Det skulle sitta som en rutig keps tjoflöjt hi hi hi.

Knäpp ja kanske lite, men det underlättar

som jag brukar säga.

 

                                      fru glad 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards