fru-glad

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

TOTO SJUNGER....

Av FRU GLAD - 11 februari 2011 19:34

      



MIN MUSIK IKVÄLL.....NY FAVVO...ALDRIG HÖRT.

 

 

 

 
 
wiper

wiper

13 februari 2011 11:44

Jag har aldrig hört dtta heller men gillar italiensk musik. Måste kolla lite på google om honom. Det är jättebra.

Hoppas du och mannen haft en härlig helg
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

13 februari 2011 18:36

Ja det är lite kul när man träffar på härlig musik.Guben och jag brukar titta på You tube tillsamans med lite gott i glaset, lite trevligt sådär på en fredagskväll ibland.
Kramen till dig

 
Maggan

Maggan

13 februari 2011 14:45

Det var en skön låt att njuta av.Jag är musikälskare och gillar det mesta. Ja inte klassiskt så mycket.Låta att dansa efter.
Hoppas du har det bra Fru Glad.
Jag önskar dig en trevlig vecka och ger dig ett symboliskt hjärta på Valentin-dagen i morgon.
Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

FRU GLAD

13 februari 2011 18:31

Ja jag gillar också lite olika musik från jookmoks jocke till ACDC.
Tack så jättemycket och önskar dig desamma tillbaka.
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards