fru-glad

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

INFORMATION

Av FRU GLAD - 17 februari 2011 20:20

    


Nu sitter jag här igen framför datorn och pillar lite, guben min tittar intreserat på hockyn i stora salongen.

Det är bra att han har den där sporten att titta på, så får en ha datan för sig själv.

 

Nu är jag åter ledig i fyra dagar helt sanslöst underbart, att slippa gå upp vid halv fem på morgonen.

 

  

 

Det känns lite konstigt på jobbet just nu för våran firma har gått ihop med en annan, och det är väldigt dåligt med information som vanligt.

 

Och då blir det ju genast en massa spekulationer och prat.

 

Helt klart är ju att vi måste byta arbetsplats och lokaler och ort.Känns lite jobbigt efter tio år.

 

     Men hur som helst allt brukar ju ordna upp sig till slut, som

 

min gamla mormor alltid sa..............

 

 

   Nu ska tanten ta ett kvällsbad och sedan

 

gå och sussa,,,,,,,

 

     fru glad

 

 

 
 
wiper

wiper

19 februari 2011 08:48

Vad härligt att du är ledig så många dagar. Inget vidare med ovisshet när det gäller ens jobb. Man borde få all information direkt. Mormödrar är väl för härliga. Härligt att ha ett badkar. Vi har sån liten toalett så det bara ryms en dusch. Vi har en källare som går att inreda men eftersom vi inte kan arbeta så har vi varken råd eller ork.

Ha en fin lördag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

FRU GLAD

20 februari 2011 11:23

Ja det är underbart att få vara ledig och bara vara, och gå hemma och skräpa lite.
Ja jag saknar mina morföräldrar väldigt mycket de stod mig så nära.
Ja vi har också så litet att vi bara har en dusch, men önska kan man ju alltid.
Tror nästan jag inte skulle komma upp ur ett badkar, har ju ont lite här o där och några kilon att bära på.
Vi har inte heller så bra ställt, guben har sjukpension och jag jobbar tre dgr i veckan.Men jag tycker nästan att pengar bara är bekymmer, huvudsaken man klarar sig och att man har någon att älska.
Och någon guldkant på tillvaron då o då......
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards