fru-glad

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

SOMMAREN KOMMER TILL TUMBA

Av FRU GLAD - 6 april 2010 18:59

               

Och så var den här dagen till ända då, jobbat o

slitit har man. I teve rummet sitter guben o glor

på sin älsklingshocky, och här sitter jag med

datorn som sällskap.

Men det gör inte så mycket, kul att skriva av sig lite.

                            

I kväll ska jag inte titta på halv åtta hos mej,

tänkte bojkotta programmet när det är kändisar

med. Vill se lite vanliga o tokiga mänskliga

människor i stället. buu o blääää

 

   Annars allt lungt, tillome grannarna

håller sig i skinnet. Ta i trä.

Men nu ska det ju bli varmare ta me sjutton,

tio till femton gr sägs det.

Sommaren kommer med stora steg tip tapp,,,,,,,,,,

 

Sluuuuuuuuuuuuuut för i dag        fru glad

 
 
Ingen bild

Mija

6 april 2010 21:07

Hej och tack för rolig kommentar ang. rödlöken i affärerna! :-)

Ha en bra kväll!

/Mija

 
Ingen bild

Margaretha

7 april 2010 21:56

Hej på dig Fru Glad! Tack för att du läser o kommenterar min blogg.Kul när man får nya läsare. Du har ju själv en sådan fin blogg tycker jag. Hör gärna av dig när du känner för det.
Hälsningar Margaretha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards