fru-glad

Alla inlägg under december 2010

Av FRU GLAD - 12 december 2010 12:18

    


Vilken härligt underbar vacker vinterdag vi har i dag eller hur,,,,,,,,,,,,,,,,,

Synd bara att jag är så förbaskat lat att jag inte orkar masa mej ut på en promenad och så.

Känner mej lite vinterdeprimerad och rastlös, datar lite, stickar, läser tidningar ställa fram lite julsaker mm. mm.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

   Jag har bara en fråga (när kommer den där förbaskade tomten igentligen)

 

   

 

                                                  

        fru glad  

Av FRU GLAD - 10 december 2010 19:35

       Go kväll på er alla mina vänner, i kväll är det riktigt kallt -12gr hujeda mej så kallt. Trodde de stängt av värmen på elementen men vips steg värmen inne 3gr till sköna o varma 26 helt ok.

Har nyss tagit mej en dos noskapin så här en fredag o allt, då behövs lite hostmedicin.

Inte för att jag märker nån lindring men fasiken en måste ju pröva i alla fall.

   Nähä nu ska vi titta på idol och se hur det slutar och vem som vinner ära o berömelse.Skönt när eländet är slut sedan det har ju varit lite långdraget tycker jag.

   fru glad

Av FRU GLAD - 9 december 2010 20:54

  


Hejsan på er nu sitter jag här igen och ska försöka skriva av mej lite.

Måste bara berätta vad som hände i går när jag kom utanför porten på morgonen.

Då kände jag plötsligt en stank av kattpiss, jag luktade på min halsduk och tänkte jäkla katt ska hon börja pinka på kläderna också.

 

Lukten fanns kvar ända tills jag kom till jobbet, då frågade mina arbetskompisar om jag kände lukten av kattpiss.

De talade om att de sa på radion att lukten troligen kom från Kumla, från nån sopförbränning eller liknande.

 

Vi fick oss lite glada skratt i alla fall, och alla katter är lyckligt ovetande om vad som skulle kunna hänt.

 

Nu är ju våran katt den finaste o gulligaste och pinkar bara i sin låda..................

 

      

fru glad

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards