fru-glad

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 19:22

   NU ÄR DET


SOV-DAGS SNART, SKA


jobba lite i morgon. Guben


tittar på hocky och grymtar


lite emellanåt. Han blir så sur


när det går illa för laget.  





Snart är det os-  också .DÅ FÅR JAG HA

 

DATORN FÖR MEJ SJÄLV jag blir nog

 

data proffs snart.Eller vad tror ni?

 

   SÅ HÄR HUNGRIG

 

KÄNNER JAG MIG JUST NU.

 

BLIR DET PÅ KVÄLLSKVISTEN ,FÅR

 

VÄLLAN BRE NÅGRA GODA SMÖR-

 

GÅSAR TROR JAG.

 

Sedan blir det att ta en joggingtur som

 

vanligt.

 

         JAG KAN FLYGA JAG

 

LOVAR. sa lilla PIP............

 

   SOV GOTT till er alla..

 

fru glad                 

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 15:42

  



VÅRAN FINA VINSENTINA

 

   

 

VILL ALLTID VARA MED.

 

och stå i centrum...

 

 

   alltså

 

är jag ett GENI....typ

 

   

 

Visst är hon fin.kissen

 

DET BÄSTA VI HAR guben

 

och jag.

 

Jag bara älskar dig

 

GUBEN min.

 

fru glad 

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 14:59

   DET BÄSTA JAG VET ÄR ATT

bara vara.

Vara mig själv det är gott nog.

         DE HÄR

HAR JAG MÅLAT I ACRYL.    

OCH I MORGON  ÄR EN ANNAN

DAG.......fru glad

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 11:23

   SÅ VAR DET ÅTER

 

En ny vecka.Förkyld och trött

 

känner jag mej.

 

Guben och jag tog en svängom

 

i lördags,det var lite kul.

 

Känns som man är 20år igen,

 

för ett par timmar.Sedan har

 

vi ont både här o där.

 

MEN DET ÄR JU BRA ATT

 

RÖRA PÅ SIG har jag hört.

 

   Så i morgon blir det

 

en jogging-runda, som vanligt.

 

DET GÄLLER JU ATT

 

LIGGA PÅ TOPP. toppenbra.......

 

   fru glad

Ovido - Quiz & Flashcards