fru-glad

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av FRU GLAD - 18 februari 2010 19:44

                              Lite funderingar så här på

 

kvällskvisten. Det är inte så lätt att vara människa tycker jag, med alla

måsten nu för tiden.

 

Hur man ska vara , bete sig och se ut.

 

                   OCH NU ÄR

 

 

KÄRINGEN så här arg, för våran idiot

 

till granne spelar gitarr o ylar.

 

Och när han inte gör det så väcker den

 

idioten oss med hög musik vid midnatt,

 

JAG verkligen hatar vår granne.

 

                            

 

                 fru glad



Av FRU GLAD - 18 februari 2010 18:22

                                          I KVÄLL

 

Tänkte jag banta lite med

 

fläskoklett och pommes. Är det bra

 

eller, måste bättra på figuren lite.

 

Sedan får jag lite ångest, för att jag

 

förätit mig.

 

SKA NOG börja banta i morgon, tror

 

jag kanske.

 

                              

 

Stora ord tar jag i min mun, nej nej

 

MAT var det ju.

 

Hur ska jag någonsin kunna BANTA.

 

MÅSTE jag banta- säger vem. omgivningen

 

säger den där tjocka feta kärringen gå hem och

 

lägg dig. Dra nåt gammalt över dig försvinn.

 

OCH DET här var alles.      fru glad

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards