fru-glad

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av FRU GLAD - 10 februari 2010 19:18

   Ho Ho finns

 

det nån där?

 

 

   NEJ NEJ.......

BARA DIN VÄRSTA MARDRÖMM.

Komm Komm till mig.....

SÅ ska jag äta upp dig.

  

JAG ÄR NOG INTE RIKTIGT FRISK,

va va sa du-inte riktigt fisk. just de seru

                    SLUT

                                       fru glad

Av FRU GLAD - 10 februari 2010 18:48

                          


Nu har jag tagit lite bilder, på sånt jag

 

har stickat.

 

 

 

       Några

 

bebis-sockar till någon liten.

 

 

   Ett par

 

vantar jag stickat o tovat i

 

INKA ULL-garn.

 

   ÄR ATT

 

BRY SIG om varandra.......

 

  HÄR har

 

jag stickat o tovat hand-

 

ledsvärmare av samma garn.

 

Jag har tittat runt på olika

 

stick-bloggar, och ni är så

 

kreativa därute.

 

Jobbar stickar, bloggar och

 

har tusen järn i elden.

 

Stora hus man och ungar.

 

Vi kvinnor är ett starkt släkte.

 

Det är jag säker på.

 

 

   fru glad 

Av FRU GLAD - 10 februari 2010 11:57

   ÅTER EN NY


HÄRLIG DAG. Solen skiner och allt är på


topp.TIPP TAPP neeeej tip top menar jag ju.


   ÄR fortfarande

 

förkyld   

 

men vem bryr sig.

 

Min arbetsgivare möjligen.

 

jag lovar jag ska jobba hårdare,

 

snabbare och bättre än

 

någonsin förut. PUUU

 

   Ska brygga lite

 

kaffe nu och äta en stor bulle.

 

DE NI det är nåt som heter

 

duga, duga bättre seru du.......

 

   fru glad

 

återkommer senare.

 

om tiden medger det.



Ovido - Quiz & Flashcards