fru-glad

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av FRU GLAD - 1 februari 2010 17:38

  




           Så här trött känner jag mig nu,

 

50-plus o orkeslös.Det är faktiskt inte roligt,

 

kan jag säga.Har nog ätit för mycket

 

pann-biff.Jag får börja på nån diet, och

 

röra på mej lite mer.Var ska det annars sluta.

 

 

 

NÅGON SOM KÄNNER SOM JAG;;;,

 

 

   fru glad

Av FRU GLAD - 1 februari 2010 17:10

         


SÅ SITTER MAN HÄR IGEN

 

framför datorn - och guben vilar lite.

 

Ska jobba i morgon och har lite ångest,

 

vill helst vara hemma ju.

 

Vi har tittat på några AIDENSFILD

 

den gamla engelska serien.Med

 

GREENGRASS

 

och de andra personligheterna.

 

BARA ÄLSKAR den serien .SE DEN............

 

 

   TACK FÖR MIG

 

                          fru glad

Av FRU GLAD - 1 februari 2010 10:29

  


Nu har jag vaknat, fått i mej lite

 

kaffe o äggsmörgås.Har börjat tvätta

 

de här vantarna, ska tovas i maskin,

 

spännande att se hur dom blir.

 

 

 

Skulle vilja sticka nåt till barnbarnen

 

också.Ska försöka hitta nåt roligt 

 

mönster o garn.

 

   Nytt

 

strump-projekt på gång.Raggi garn går

 

i militär-grön färg.Kära guben har

 

paxat dom redan.Älsklingen där inne i

 

rummet som bara tittar på sport.

 

 

MEN det är ju tur   

 

så kan jag data lite.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards