fru-glad

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

TJOCKIS vem jag

Av FRU GLAD - 1 februari 2010 17:38

  




           Så här trött känner jag mig nu,

 

50-plus o orkeslös.Det är faktiskt inte roligt,

 

kan jag säga.Har nog ätit för mycket

 

pann-biff.Jag får börja på nån diet, och

 

röra på mej lite mer.Var ska det annars sluta.

 

 

 

NÅGON SOM KÄNNER SOM JAG;;;,

 

 

   fru glad

 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

4 februari 2010 09:33

Känner som du... tjockfet och fort trött? Jajamänsan Det värsta är att gympan (läs snöskottning och sparkåk) inte har nån effekt. Det stärker bara AP TITEN
Och så får man (han&hon) ont i ryggen! Vad göra för att få fart på ämnesomsättningen, sätt fart nu forskarkräk;-))

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

4 februari 2010 19:29

Tack för kommentaren.BLIR LITE GLAD när någon
kommenterar mej.Bekräftelse behöver vi alla.
Får vällan leva på sallad o KÄRLEK.
Hur nu det ska gå till.
fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards