fru-glad

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

GRANNJÄVLAR

Av FRU GLAD - 18 februari 2010 19:44

                              Lite funderingar så här på

 

kvällskvisten. Det är inte så lätt att vara människa tycker jag, med alla

måsten nu för tiden.

 

Hur man ska vara , bete sig och se ut.

 

                   OCH NU ÄR

 

 

KÄRINGEN så här arg, för våran idiot

 

till granne spelar gitarr o ylar.

 

Och när han inte gör det så väcker den

 

idioten oss med hög musik vid midnatt,

 

JAG verkligen hatar vår granne.

 

                            

 

                 fru glad



 
 
maria

maria

19 februari 2010 21:58

MEN VA ROLIGT!! Detta måste var fru Coz?! Hej, moi! Detta är Maria från blomidyllen!

http://www.botanosofi.bloggagratis.se

 
M

M

19 februari 2010 22:00

Jag beklagar och är full av medömkan. VET hur detta med torpederade grannar kan vara! Må taket rasa rakt ner i huvet på dem.

http://www.botanosofi.bloggagratis.se

 
fru-glad

fru-glad

21 februari 2010 16:29

Hej maria. Roligt att få lite kommentarer o kontakt med någon. Och någon som förstår en gnällig käring.
Jag är egentligen en glad och positiv kvinna i mina bästa år.
Men jag skulle vilja bo i ett torp i skogen.
Mol alena med herr Coz och katten. fru glad

http://fru-glad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards