fru-glad

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

MÅLAT MED ACKRYL

Av FRU GLAD - 5 februari 2010 13:02

                            

   Här är några bilder

 

jag målat med ackryl-färg.

 

 

 

        


 

     JAG ÄR NYBÖRJARE PÅ   

 

ATT MÅLA men det är så roligt och

 

avkopplande.

 

        

 

  Jag har sådan lust att måla och

 

sticka.Men i stället så sitter jag 

 

bara här OCH SURAR.

 

fru glad                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards