fru-glad

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

INGEN SEMLA

Av FRU GLAD - 16 februari 2010 19:39

                               NÄ NU

 

jäklar måste jag pigga till mig.

 

Är så in i dödens trött.

 

Våren var är duuuuu......

 

Och inte en semla har jag blivit

 

bjuden på heller. Förbenade

 

snåljåpar. INGEN nämd ingen

 

glömd. 

 

OBS...syftar på mitt jobb------

 

              

fru glad 

 
 
zetterlinden

zetterlinden

16 februari 2010 19:58

är sjukt trött jag med , igen..

har inte ätit någon semla idag heller, nej nej .. istället har man suttit med bihålsinflammation.. ibland blir det aldrig som man tänkt sig :P

http://www.zetterlinden.bloggplatsen.se

 
fru-glad

fru-glad

16 februari 2010 20:24

Det brukar inte bli som man tänkt sig. MEN när man inte tänkt då brukar det bli jättebra.Man får vällan köpa sig en
semla nästa vecka. KRYA på dig och tack för titten
på min sida.

fru glad

http://fru-glad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards