fru-glad

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

LITE PRAT OM GARN

Av FRU GLAD - 25 februari 2010 19:12

                                       


Det här är lite nytt garn som jag

 

köpt. Vet inte riktigt vad jag ska

 

sticka ännu, men det visar sej nog.

 

                

 

Skulle vilja sticka en vårmössa, till

 

mitt barnbarn Nadira men har lite

 

svårt att hitta mönster till garnet.

 

ICA som säljer det har aldrig några

 

mönster hos oss. TYCKER det är

 

så dåligt , då vi ej har någon

 

skrivare nu.

 

ALLA som säljer garn borde ha

 

mönster till, jag blir lite

 

frustrerad då jag vill sticka med en

 

gång. Lite trött att sticka strumpor,

 

som jag kan utantill.

 

gnällfian har pratat..............

 

 

                            fru glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards