fru-glad

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

LITE FUNDERINGAR

Av FRU GLAD - 28 februari 2010 19:29

                                     TÄNKTE

 

BÖRJA TRÄNA LITE. Fru glad är inte i så

 

bra form precis. Vad ska man börja med

 

tänkte jag, kanske simmning vore nåt för

 

käringen.  Måste ju komma i bikinin till

 

sommaren.

 

Så jag kommer på topp.     tipp tapp

 

   Fångad i sin egen lilla värld det är man ju på gott och ont.

 

Och i sina egna jobbiga tankar om sig själv.

 

Vad man klarar kan o vill göra här i livet.

 

 

                                     fru glad

 

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards