fru-glad

Alla inlägg under januari 2011

Av FRU GLAD - 9 januari 2011 18:52

  


Har ni sett en så busig liten kisse

 

och en sån tålmodig vovve.

 

Jag älskar djur vi har ju våran fina

 

Vinzentina, men hon blir så lätt tovig

 

känns som hon har angoraull i

 

pälsen.Hon kanske är en förklädd

 

liten kanin.

 

 

  

 

        

 

     

                                             fru glad

Av FRU GLAD - 8 januari 2011 16:05

      Till FRU GLAD

 

Nu är det lördag eftermiddag vi har det så lungt och skönt guben o jag.

Hocky på teven som älsklingen tittar på och jag också i mellanåt, när jag inte orkar data mer.

 

Vi tittade på Let´s dans i går för första gången, Lite roligt kanske men två timmar känndes lite långt. Det är ju så mycket reklam på fyran, det hinns ju knappt börja innan det är dags.

 

Jag tyckte Tina törner var bäst, hon bjöd på sig själv och var lite rolig.

De andra verka bry sig mest om hur de ser ut i teven.Rybak bra så klart  som den stjärna han är , lite finurlig och sen ser han så oförskämt pigg ut att han inte skämms  .........................

 

 

 

 

      

 

 

 

    

 

                                                  
     fru-glad

  

 

 

Av FRU GLAD - 7 januari 2011 18:28

      


Jag är nog en sådan person som tar

 

det lite lungt här i livet tror jag

 

bestämmt.

 

Tycker om att sitta i soffhörnet och

 

stickar mer än gärna på ett par

 

strumpor eller två.

 

 

           PÖLSA

 

Är gott tycker jag, men nu ska jag

 

och guben äta lite lax o potatis och

 

små ärtor det ska bli mums........

 

GO KVÄLL PÅ ER NU.............

 

önskar fru glad

Av FRU GLAD - 6 januari 2011 21:40

     Ojsan så fort de här helgdagarna flög i väg, i morgon är det vardag igen.

Men ledig är jag ända tills på tisdag, då börjar vardagen åter.

Nu får en blicka framåt våren och solens värme emot kinderna....

Bara strunt är det på teven också tycker jag, sport och dåliga program.

Halv åtta hos mej börjar ju på måndag, det är ju lite roligt tycker jag. Det programet verkar ju gå hem både hos yngre och äldre verkar det som när man pratar om det på jobbet.

        

Guben och jag tänkte i alla fall

 

börja titta på Let`s  dance.

 

Det kan ju vara lite roligt att

 

följa med. Ranelid verkar ju

 

faktiskt vara en sympatisk man,

 

och så är det vällan en drös av

 

kändisar med.

 

Man hänger väl med, man hänger väl med man gör väl faktiskt de???????

 

 

      fru glad  

Av FRU GLAD - 6 januari 2011 12:47

    



TRETTONDEDAG JUL

 

TORSDAG 

 

SJÄTTE JANUARI

 

Namnsdag. Kasper-Melker-

 

Baltsar

 

  

 

I dag är det snöväder på G om nu

 

någon undrar vad det är för vita flingor som yr omkring i luften.

Jag vill igentligen bylsa på mig lite kläder och gå ut o känna blåsten bita tag i kinderna.

Men känner mig så trött o orkeslös och lat så jag sitter nog kvar här, o glor in i datan lite.

 

Och går in o tittar på alla bloggar o alla dessa kreativa och energiska människor som finns därute någonstans.

 

     Kramis..........

Av FRU GLAD - 5 januari 2011 14:24

     TRETTONDAGSAFTON

är det i dag och det är inte vår i luften, det är snö, massor av snöflingor ska komma i dag sägs det på väderprognoserna.

 

Själv är jag livrädd att halka benen av mej, går som en gammal gumma.

 

     En pigg gumma förvisso nja känner mej faktiskt lite glad i dag......

 

Nu ska jag ut och storhandla lite sedan blir det taxi bil hem.

Kanske blir det lite persikohalvor i kväll till efterätt om vi har tur, jag brukar nämligen glömma allt av vikt..........

 

    

fru glad i dag--------------  

Av FRU GLAD - 2 januari 2011 14:19

      


NU VILL JAG ATT DET SKA BLI VÅR.

Det räcker med vinter nu, jag vill känna solens strålar mot kinderna, gnälla lite  om att det är alldeles för varmt om fötterna.

Klia på alla förbenade myggbett, pusta o stånka att det är för varmt på bussen.

 

Det räcker nu sa jag............  ...........

 

Det här är min nya hårfärg för i år, tröttnade på det grånade barret.

 

  

Jag blev ganska nöjd i alla fall med färgen, färgade det hemma själv lite kletigt och jobbigt men nu är det gjort.

 

           fru glad

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards