fru-glad

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av FRU GLAD - 4 mars 2010 20:41

   PLING PLONG ALLA

GLADA STRUTSAR .

 

                                        

 

Så här ser jag ut innan jag fått lite

 

kaffe i mig på morgonen. Lite morgonsur

 

är jag allt.

 

   Sedan blir det fart på käringen

ska ni veta. HULA HULA o steppdans

hela dagen lång.

 

PLING PLONG  i aftonsången-

 

fru-glad


Av FRU GLAD - 4 mars 2010 19:41

    


Nu är jobb-veckan slut för min del,ledig 4dg så härligt.

Sticka lite, blogga och lite teve.

 

Måste vällan handla lite också,

så man får lite i sig o på sig.

 

   Vi har spelat in säkert

20 avsnitt av AIDENSFIELD som går

på tv4-guld.Jättebra serie som vi

sett flera gånger nu.Men vi ligger

lite efter nu pga all sport.

 

                    Vet inte

varför jag skriver här igentligen,

har inte så mycket att säga.

Känner ingen och ingen känner mig,

eller bryr sig.

Alla verkar bara bry sig om sig

själva och sitt eget liv.

 

   Man ska förverkliga sig själv och säga

va bra man är.

Fast det borde jag själv göra.

Jag har en väldigt dålig

självbild just för till-fället.

Det är nog bara vanligt vår depp

tror jag................

 

                       fru glad

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards