fru-glad

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av FRU GLAD - 6 mars 2010 14:39

                             Sitter här

helt apatisk o bara tittar och läser alla

era fantastiska bloggar. Alla är så glada

och påhittiga, duktiga o fantastiska.

Sitter och tänker jag vill göra så mycket,

men sitter mest o glor.

 

                                  MÅSTE

få ändan ur vagnen och aktivera mig.

 

Läste detta någonstans, det är så bra.

 

Man kann inte gå tillbaka i livet, och

skapa en ny början.

Men alla kan börja i dag och skapa ett

nytt slut.

 

   Sol ute sol inne sol i hjärtat

             och i sinnet............

 

Och i morgon är det en ny dag tralala............

 

                          fru glad

Av FRU GLAD - 6 mars 2010 10:08

                    

 

TRÖTT TRÖTT och jättefint o

 

härligt väder ute. Grannjävlarna

 

var tokiga i går.Okej man kan ha lite

 

fest men till 06 på morgonen, ofta

 

det är inte okej.

                                  

RINGDE securitas .BU O BÄ på

 

dom.Man måste ringa 3 till 4 gr för

 

de verkar inte tro på vanliga

 

människor.Ungdomar ja det är

 

faktiskt det.De verkar inte fatta att

 

man måste visa hänsyn.  Det borde

 

vara obligatoriskt att gå en KURS,

 

I ATT HYRA LÄGENHET.

 

Och att det är bra att ha mattor på

 

golven, o tavlor på väggarna. Det

 

DÄMPAR i alla fall lite.

 

Jag blir faktiskt psykiskt trött av

 

allt detta.           

 

                              

 

Detta är faktiskt inte alls jag

 

igentligen.Jag är en positiv och

 

glad människa. Älskar att göra

 

saker , vara ute ha roligt.

 

Hela helgen känns förstörd, inga

 

pengar har man att åka bort för

 

heller.Ingen släkt långt bort att fara

 

till, alla bor nästgårds.

 

I samma jävla hyreskomplex.

 

Jävla helvetes Botkyrka byggen.

 

Flytta aldrig dit om du kan undvika

 

det.

 

Hur jag mår annars. jorå tackar

 

som frågar......................

 

                                       fru glad

 

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards