fru-glad

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av FRU GLAD - 11 mars 2010 19:39

                               


Go kväll i stugan hoppas allt är bra. Här är allt

lungt än så länge. Fick sova lite i natt,

gitarrspelaren och discjokyn under oss spelade

bara till lite över midnatt.

Så jag fick i alla fall sova 4tim.

Det tackar jag särskilt för. speciellt  tackar jag

Botkyrka byggen.

 

Det har varit fest hos grannen varje dag nu,

han som har lite problem.

Men nu har vi sagt till bovärden, så de ska

göra en störningsutredning.

Men jag undrar ju lite hur det går till.

Man känner sig ju misstrodd att de inte riktigt

tror på en.

Men jag garanterar vi tål nog för mycket

igentligen innan vi klagar.

Grannen under NN sätter in öronproppar

plus sätter på egen musik i hörlurar.

 

                                         Guben pratade

med grannen under NN, och han sa att det inte

känns som ett hem längre.Han är helt knäckt

och vi också, det har satt sig på hjärnan liksom.

 

 

                 Vi trodde vi skulle få ha ett

bra liv, nu när alla barn är stora. Lastgamla

är vi ju inte heller, eller gaggiga o senila.

 

Nä nu får jag ta några sömntabletter och

sova lite.

Nä nä här tas inga piller. jag är självplågare

och får stå ut. Som den starka kvinnan jag är.

 

                                  fru glad

 

 

 

                                 

 

                                 

 

Ovido - Quiz & Flashcards