fru-glad

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av FRU GLAD - 12 mars 2010 18:30

         

Så är det äntligen fredag härligt och skönt att

 

bara vara ledig o göra ingenting.

 

Det är lungt i huset för

tillfället vi får vällan

se om det håller i sig.

 

TRYGGARE KAN INGEN VARA

ÄN GUDS LILLA BARNASKARA.............

 

 

                                           gud som haver

                                           barnen kär

                                           se till mig som

                                           liten är............

                

 

Skulle vilja måla lite med guben i morgon det vore lite kul. I ställlet för att sitta framför 

den här dumburken, helt idiotiskt. Och meningslöst fast lite roligt ändå.

 

                           Jag är fast databeroende ,matberoende ömhets o kram

beroende.

Javisst ja jag är ju bara en människa

faan också.

 

Vi ska vällan titta på .......PÅ SPÅRET finalen

också de e ju lite bra.Bättre med dom nya programledarna känns lite nyare än dom

gamla gubarna.

 

                       trevlig kväll alla

                                     surputtar...............

fru glad

                                              

 

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards