fru-glad

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av FRU GLAD - 8 mars 2010 18:00

        

                         





        Är jättetrött i dag ,har

varit och handlat ute i vårsolen.Men inte blev

jag piggare för de inte.

Torkat lite golv, ätit duschat nu har jag lite

jobbångest också.

                                     Nu ska vi

titta på fråga doktorn, och senare blir det så

klart SALTÖN på svt. Som det anstår sådana

här äldre människor som vi.

                                               

Jag har börja att höra bättre också, hör vad

alla grannar gör. De spelar gitarr vid 23-tiden

precis när jag ska sova. Och gå upp vid 04.30

o jobba. Då går den jäveln och lägger sig,

För att sova hela dan till nästa gitarr-pass.

Tack för detta livet gud.

   Bäst jag nickar till lite så man orkar

          med kvällspasset. tralala tralala

fru glad

Ovido - Quiz & Flashcards