fru-glad

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av FRU GLAD - 9 mars 2010 19:23

                              Nu är jag hemma igen

efter en lång dag på jobbet.

 

Ätit jättegoda revbens-spjäll som guben lagat

med stor omsorg till oss

Han är duktig guben när han vill o omtänksam

älsklingen min.

 

                                    Nu får vi bara

hoppas att det blir sommar snart, så vi kan

åka utåt mörkö och bada o förlusta oss.

Så gott vi förmår och DET är vi bra på.

Kul att man är bra på nånting.

Hej va bra det går- går det sa guben.

Och tog en svängom med käringen sin.

 

                                       Vaknar varje

natt flera gånger, blir väckt av gitarrspelaren

eller en gråtande hund som bor granne med oss.

Hussen bara lämnar hunden som gråter efter

sällskap.

Och lämnar han inte hunden, då spelar de

dunka dunka som galningar.

 

   HOPPAS jag blir döv när jag blir

äldre orkar inte med detta inferno.

Detta liv i helvetet.

Jag behöver lugn o ro. Får ta in på ett

vilohem snart.

                                     fru glad

 

Presentation


ALLTID FRU GLAD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV HÄR!

TIDEN

BLOGGVÄRDE

MIN ÄLSKLING

JAG SJÄLV

MUSPEKARE


Got My Cursor @ 123Cursors.com

DIGITAL TID


Ovido - Quiz & Flashcards