fru-glad

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

GRANNJÄVLARNA I FARTEN

Av FRU GLAD - 6 mars 2010 10:08

                    

 

TRÖTT TRÖTT och jättefint o

 

härligt väder ute. Grannjävlarna

 

var tokiga i går.Okej man kan ha lite

 

fest men till 06 på morgonen, ofta

 

det är inte okej.

                                  

RINGDE securitas .BU O BÄ på

 

dom.Man måste ringa 3 till 4 gr för

 

de verkar inte tro på vanliga

 

människor.Ungdomar ja det är

 

faktiskt det.De verkar inte fatta att

 

man måste visa hänsyn.  Det borde

 

vara obligatoriskt att gå en KURS,

 

I ATT HYRA LÄGENHET.

 

Och att det är bra att ha mattor på

 

golven, o tavlor på väggarna. Det

 

DÄMPAR i alla fall lite.

 

Jag blir faktiskt psykiskt trött av

 

allt detta.           

 

                              

 

Detta är faktiskt inte alls jag

 

igentligen.Jag är en positiv och

 

glad människa. Älskar att göra

 

saker , vara ute ha roligt.

 

Hela helgen känns förstörd, inga

 

pengar har man att åka bort för

 

heller.Ingen släkt långt bort att fara

 

till, alla bor nästgårds.

 

I samma jävla hyreskomplex.

 

Jävla helvetes Botkyrka byggen.

 

Flytta aldrig dit om du kan undvika

 

det.

 

Hur jag mår annars. jorå tackar

 

som frågar......................

 

                                       fru glad

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards