fru-glad

Alla inlägg under februari 2010

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 14:59

   DET BÄSTA JAG VET ÄR ATT

bara vara.

Vara mig själv det är gott nog.

         DE HÄR

HAR JAG MÅLAT I ACRYL.    

OCH I MORGON  ÄR EN ANNAN

DAG.......fru glad

Av FRU GLAD - 8 februari 2010 11:23

   SÅ VAR DET ÅTER

 

En ny vecka.Förkyld och trött

 

känner jag mej.

 

Guben och jag tog en svängom

 

i lördags,det var lite kul.

 

Känns som man är 20år igen,

 

för ett par timmar.Sedan har

 

vi ont både här o där.

 

MEN DET ÄR JU BRA ATT

 

RÖRA PÅ SIG har jag hört.

 

   Så i morgon blir det

 

en jogging-runda, som vanligt.

 

DET GÄLLER JU ATT

 

LIGGA PÅ TOPP. toppenbra.......

 

   fru glad

Av FRU GLAD - 5 februari 2010 18:51

   GUBEN TITTAR PÅ

 

SKIDÅKNING PÅ TEVEN.SPORT

 

HELA TIDEN.

 

Vi turas om att blogga och titta på

 

dumburken.

 

Tjo va de va livat i holken i lördags.

 

VI TRÄFFAS I HALLEN! PUSS PÅ

 

MUNNEN----guben min.

 

 

   TREVLIG KVÄLL


fru glad

Av FRU GLAD - 5 februari 2010 18:31

   GO KVÄLL I STUGORNA. Hoppas allt är bra.

 

 

I Kväll ska vi titta på lite teve.

 

På spåret och nån film kanske.

 

Vi har spelat in flera avsnitt av

 

Aidensfield, som går i veckorna

 

väldigt bra.

 

   Och regnar gör det ju inte.

 

Så värst mycket just nu.

 

Sitter o äter lite julgodis som låg

 

kvar, i ett hörn..hörru du  hi hi hi

 

 

   fru glad

Av FRU GLAD - 5 februari 2010 13:02

                            

   Här är några bilder

 

jag målat med ackryl-färg.

 

 

 

        


 

     JAG ÄR NYBÖRJARE PÅ   

 

ATT MÅLA men det är så roligt och

 

avkopplande.

 

        

 

  Jag har sådan lust att måla och

 

sticka.Men i stället så sitter jag 

 

bara här OCH SURAR.

 

fru glad                 

Av FRU GLAD - 5 februari 2010 12:40

   Skulle vilja känna mej lite

 pigg, men är dödens trött o

 

 förkyld.

 

 

Skulle vilja dansa o rocka loss lite,

 

men tanten får nog dricka kaffe i stället.

 

ÄTA KAKOR O PRALINER.....

 

Åhh vilken solig dag----

 

  

 

 

 

   JAG BARA ÄLSKAR KATTER.

 

De är så gosiga lurviga och egna.

 

fru glad

Av FRU GLAD - 4 februari 2010 20:40


   DEN HÄR SNIGELN

 

 

PÅMINNER OM MEJ. NÄR JAG ÄR UTE OCH GÅR.

 

JAG GÅR FÖR DET MESTA I LUGN TAKT.

 

 

 

Även den som går sakta kommer

 

också fram.

 

Fast lite senare o inte så SVETTIG.

 

 

taramtamta .......tjoflöjt

 

fru glad

Av FRU GLAD - 4 februari 2010 19:54

   NU ÄR GNÄLLFIAN HEMMA.

Trött o sliten efter allt pendeltågs-elände.

ÄHH--- skojar bara, är faktiskt en väldigt

glad person.

Försökte fiska efter lite berömm i dag på

jobbet.Visade en kompis ett par vantar jag

stickat o tovat. Och är lite glad över, men

hon sa just inget.Såg mest ut som ett UFO.

Jag ville bara hon skulle säga, va duktig

du är .

Jag kanske har  nåt trauma från barndomen,

att jag måste bli bekräftad.

Vad vet jag.

              fru glad

Ovido - Quiz & Flashcards