fru-glad

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

GAMLA PROBLEM

Av FRU GLAD - 1 mars 2010 19:42

                     HELA tiden.

 

Man tror ska livet vara så här jämt, just så

 

här och så förändras allt på en sekund.

 

Jag går och oroar mej för allt ibland,

 

och tänker o tänker men det är nog

 

typiskt kvinnligt.         

 

Och så oroar jag mej för att gå till

 

jobbet, och att det ska vara så halt att

 

jag ska bryta benen av mej. För några

 

sandkorn kan dom ju inte hitta ,    och

 

sanda lite. Och oroar mej för att det inte

 

ska komma några tåg och så vidare.

 

   Jag får nog söka för

 

det här och få några lykopiller.TJO HOPP

 

FADERITTAN i morgon är det en ny

 

härlig tisdag. BARA att ta nya tag...........

 

la la la la hej hej

 

 fru glad                                   

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards