fru-glad

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

GRANNJÄVELN

Av FRU GLAD - 1 mars 2010 20:13

                          Så här gick det


när jag skulle inviga vår nya


studsmatta. Jag for rakt genom


golvet till grannjäveln. NI vet


den där dåren som spelar hög


musik. Jag mosade honom i


fallet tror jag, för tillfället


allt lungt. Men den jäveln


vaknar vällan snart, verkar


som han sovit hela dan.


faderian fadera doppa morsan


i choklad.             


Vi tog kontakt med en annan


granne i går, hur vi ska gå


vidare med den störande


grannen.Hoppas allt ordnar sig.


Fortsättning följer...........


                             fru glad

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards