fru-glad

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

HEMLIGHETER I BOTKYRKA

Av FRU GLAD - 28 mars 2010 12:08

                           Åter dags för

en ny härlig dag eller what.......

Denna dagen är den första på återstoden av det

som är kvar ,,,,,,,,,,,,,,,och det är inte mycket........

 

Känns det som i dag grått o mulet surt o jävligt.

 

 

                        Jag vill ha ett

nytt liv, vinna miljoner på lotto åka på

lyxkryssning. Gå ut på restaurang dansa

rumpan av mej, leva livet hej va det går undan.

 

                         Men jag bara sitter här helt

apatisk orkar ingenting mer.

Livet är slut och glädjen bortblåst med vinden.

 

 

                      

Jag ska gå ut och leta efter glädjen tror jag

när det blir sommar och sol.

 

Man kan inte skapa en ny början på livet,

 MEN ALLA KAN KÄMPA FÖR ATT SLUTET

BLIR SOM MAN själv vill.

 

Måste ta mej själv i kragen ringa barn o barnbarn träffas lite och umgås.

Har tappat kontakten helt med dom och mej själv.

 

Känner mej bara skuldmedveten för allt och

ingenting.

 

 

   fru glad                                         

 

                                                  
       

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRU GLAD - 18 december 2012 12:34

OM JAG ORKAR BLOGGA NÅT I JUL! ANNARS HA EN:         ...

Av FRU GLAD - 27 november 2012 12:56

NU KAN DU BLOGGA SÅ HÄR OM DU VILL!                                                        PUSS MIN GURKA!   MANNEN DIN.  ...

Av FRU GLAD - 2 november 2012 14:51

                           ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKOJIG   O TREVLIG OCH LITE BUSIG   KVÄLL,,,,,, ...

Av FRU GLAD - 11 oktober 2012 14:09


Din gube.           Love u!

Av FRU GLAD - 21 augusti 2012 08:24

      JAG ÄR SNART TILLBAKA! HOPPAS ALLA MÅR BRA! (HAR VARIT LITE TRÖTT BARA) PoK!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards